ח"כ אשר: "עלינו לגרום לכך שבמשרדי הממשלה ישבו פקידים שמכירים את אורח חיינו"

ישראל רובין No Comments on ח"כ אשר: "עלינו לגרום לכך שבמשרדי הממשלה ישבו פקידים שמכירים את אורח חיינו"

ח"כ יעקב אשר מציב מטרה חדשה: "אחת המשימות שלנו בכנסת הבאה היא להכניס בכל משרד ממשלתי פקידים שמכירים את אורח החיים שלנו, הקורונה הציפה את הבעיה הזו במלוא חומרתה, נלחמנו בתקנות מנותקות"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר מציב מטרה חדשה לקדנציה הקרובה בכינוס בחירות של 'דגל התורה' באלעד: "אחת המשימות שלנו בכנסת הבאה היא להכניס בכל משרד ממשלתי פקידים שמכירים את אורח החיים שלנו".

בפתח נאומו דיבר אשר על המאבק על דמותה של העיר אלעד בראשית ימיה: "היה לנו פה מאבק על דמותה של העיר. אם אלעד תהיה עיר תורנית, אם היא תהיה עיר של ישיבות או חלילה לא. ברוך ה' היום העיר נמצאת במקום טוב ויש פה המון ישיבות ואפשר להוסיף עוד".

אשר התייחס לנושא הפקידים במשרדי הממשלה השונים ואמר: "אנחנו לא נאבקים רק נגד פוליטיקאים שחושבים אחרת. אנחנו צריכים להיאבק על כך סעיף בכל תקנה גם מול הפקידים במשרדי הממשלה. יושבים פקידים ואף אחד מהם לא חי את אורח החיים שלנו. אף אחד מהם לא מבין את הצרכים שלנו ולרובם אין סימפטיה כי הם לא מבינים מה אנחנו רוצים, שלא לדבר על החלטות ועל תקנות שהקורונה הציפה את זה".

"איך אמר סגן השר קיש" שדווקא אינו נגדנו", ממשיך אשר: "'אז שלא יתחתנו כמה חודשים'. הוא אומר את זה כי אצלם זה לא נורא. אנחנו כל היום במאבק לא רק נגד פוליטיקאים אלא כל היום צריכים להיאבק בכל החלטה ובכל קריטריון שהמדינה קובעת כי היא לא לוקחת אותנו בחשבון".

"הנציגות של דגל התורה בנויה מאנשים שבאו מעולם המעשה", מוסיף ח"כ אשר "נמצאים איתנו הרב פינדרוס שהיה ממקימי עיר. הרב ברוכי שעבר גם מאבקים לא קלים בזירה המקומית. אנחנו לא כמו החברי כנסת שבאים נותנים נאום במליאה והולכים. אנחנו התשובה למיליון הפקידים שאין בהם כמעט אף אחד מאתינו".

"אני חושב שאחת המטרות הגדולות שלנו בבחירות האלה זה לגרום לכך שיכנסו פקידים שמכירים את אורח החיים הזה, לכל משרד. זו אחת המטרות שלנו בקדנציה הזו. זה יחסוך לנו הרבה מאוד מאבקים", אמר יו"ר ועדת החוקה.



0 תגובות